hejhej,

HEEEEEEEEEJ! sitter nu här med inas kattunge i knääät (A) jaa, vilket betyder att jag nu e hemma hos Ina :D vi har inte gjort så mycketr häär utom att suttit vid datan och ätit tacos men vi ska kolla på film och tidigare idag har jag ridit, "lekt x)", haft fight med vick och haft chill :D inas alla kattungar e fett söta och jag älskaar en av dom (fast det verkar ju inte direkt som om du älskar mig :/) hahha! :D ina e gullig och igentligen skulle väl vi vart med Sabine, Felix och Linuus .. men det blev inte såå. klockan blev så mycket och imorgon ska jag upp tidigt och ta bussen till tandläkaren ... *suck*. nu tröttnar väl ina på mig så hon ska få skriva ett inlägg på sin blogg inimou.blogg.se.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0