solvalla

elitloppet gick jätte bra! fick rida frits på två defeleringar, finalen och elitloppsförsöket :) jag i mitten och på varsinn sida om mig hade jag mina livvakter som hela tiden kallade mig för prinsessan :) de var kungenberidare som red.. högvakterna liksom! de hade sina svärd och jag växte typ 500000 meter! :)


självaste invigningen sköttes av mig och movie mamma och frits 40 personer men flaggor och några fler.
nationalsången sjöng Zara Larsson :) min pappa fixade och arangerade så att det blev så fint som det blev :)


det inringade männskorna var mina livvakter.. eller kungens igentligen hih :) brevid springer frits fast
när jag red honom red jag imellan livvakterna istället :D <3


sööööt


mina tjeder - moviestar


Det syns inte på bilden men jag är as glad ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D




mina livvakter och deras SVÄÄÄÄÄÄRD hih :)


frits och mamma = <3333333


min älskade pappa (A) i bakrunden ser man också lite av hon som slog världsrekord inom ponnies :)



aaah, galen :P


hhahahahhaha! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0