sorry ,

förlåt, förlåt , förlåt, förlåt och ännu mer förlåååt för att jag inte bloggat på en evighet men jag har en riktigt bra ursäkt;
jag och min daddiii skulle fixa en grej med min data så jag kopplade ur alla sladdar ur datan och sen när vi var klara.. eller vi lyckades inte menmen.. så glömde jag någon sladd eller något för jag fick inte poå datan.. men´i torsdags (och egentligen skulle jag det idag men jag kommer till vrf jag inte gjorde det senare) sov jag hos sandra och under tiden har mamma och städare fixat mitrt rum så att det är fint nu och pappi har fixat datan. I LOVE MY PARENTS!!  iallafall har jag och sandra varit och jobba på årsta runsten på nationella hopptävlingar med per dahlgren  (vår hopptränare). så jag och sandra åkte dit på torsdagen klockanm 3 och byggde bana m.m sen sov jag hos sandra.. det gjorde också sebb x) sen åkte vi halv 7 i morse till pers hus och sen körde per oss i hans cab till tävlingan :D SÅ JÄVLA HÄÄÄRLIGT :) sen har jag och sandra också hunnit bränna sönder oss själva och jag e sjuuukt trött och har ont överallt så om jag ska orka lördag och söndag på årsta också sover jag hemma och vilar ut.. ja, jag och sandra sov ungefär 4/5 timmar inatt :) så thats why i sleep home. neee, den här brännan tar på alla mina krafter så jag ska stänga av, PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0