trevligt med thilda

 
idag har jag ridit i ridhuset med denna söta thilda stavborg (;
det är som jag och thilda sitter och snackar om nu.. jag saknar
verkligen när du red på fågelbro.. det är ett minne jag särskilt minns
med thilda.. en av det saker jag verkligen saknar mest av allt på hela
jorden och jag e seriös.

det var som thgilda skrev i sitt inlägg på hennes blogg thildastavborg.blogspot.com:
Jag väntar nu på att f12 aka fjortis, Mina Tjeder ska vakna eftersom jag har lovat henne att vi ska rida ut. Tror dock att alla små ungar från Stallet följer med. Omg, när jag sa så började jag tänka på förra sommaren. Shit, jag saknar det. Även fast den slutade som vi lovade varandra att den inte skulle göra. Jag saknar dej.

vi hade faktiskt sjuuukt skojj på fågelbro när thilda stog där :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0