090527

ojojo.. jag har en del att ta igen så jag skriver först om igår som ni ser där uppe även om det är idag jag skriver.. ni fattar, haa? igår och i förrgår red jag dressyr för daggis, en kurs liksom. första dagen red vi normalt och andra dagen program ridning. igår stog jag och borsta på henne i över en timme så hon liksom över glänste ;) hennes vita ben var liksom vitt (Y) sen stog jag och tilda och betade våra hästar i typ 25/30 minuter :) min häst blir as gad då och då liksom tror jag att hon blir gladare.. det borde ju liksom vara så.. om hon e glad kan hon faktiskt vara lite fin också :P jag hade faktiskt rätt! hon var as fin på träningen !! i love her ! sen så cyklade jag hem och kolla på tv. filmen hette typ "bröllopsfixaren" :P sen passade jag på att stöka ner mitt rum också! ALLTID BRA (Y) eller ? :P asså jag lovar, det ligger kläder ÖVERALLT! om jag kunde vara lite duktigare med att lägga kläderna rätt och inte på golvet hade mitt rum alltid varit fint! hih. jag har skrivit rätt ointresanta saker men det är bara för att jag har så sjukt dåligt kortminne! jag minns saker som häst för typ 11 år sen men inte vad som hände igår, menmen. vi alla är olika och jag fattar ine varför man säger lika som bär? alla bär är fan inte lika!! :Pdet är sån jag är :P hackar upp mig på onödiga saker! hih. jag ska städa litre och sen ska jag skriva ett inlägg om idag (090528) också ;P vi höres..

och visst kommer det väl alltid lite bilder..

fin eller ful ? kommentera !


I LOVE MY HORSE! äre konstigt eller?


betar.. en ganska fin bild! min häst var glad och så var jag :P


Mina Movie Tilda Comet


bjud på er själva och lev livet  PUSS!

puss och kram, älskar er <3

Kommentarer
Postat av: sandra

alla bilder var fina ;) <333333

2009-07-02 @ 16:51:14
URL: http://godisunge.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt koftan på bilden du ville att man skullle kommentera fin eller ful

:) ??

2009-12-03 @ 18:13:18
Postat av: liza

jag tyker du är så himla sööt!!!! på varenda bildd hur gör du !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????+:) :):):)

2010-08-07 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0