aaah, besökt rekord igår ;)

idag har jag såklart varit i skolan och vi hade sovmorgon idag igen för 3:dje gången denna vecka :) äre våran lärare som är sjukt trött på oss eller ville han vara snäll ? vi gjorde faktiskt inte så mycket men runt 13.00 behövde han gå så då fick vi sluta men jag och natti och sandra och några fler stannade kvar så på fredag ska vi bara ha språk och sen får vi sluta ! :D hah! mamma kom iallafall och hämtademig och natti och då åkte vi och hämtade kjolarna som vi ska ha på elitloppet på solvalla på söndag! är sjukt nervös eftersom att det kommer vara typ 30.000 pers där.. det finns faktiskt folk som tältar utanför för att få komma in var det någon som sa hah! men jag kommer ha några vänner där som stöttar mig hih! jag och natti och mamma åktre sen och fika och sedan gick vi in på rusta och det var så jävla kul! natti och jag stog på deras typ cyklar och när vi suttit där etty tag och cyklat (natti står på ena sidan och jag på andra så vi är liksom två på en) så ska natti vara lite gullig för kamrean eftersom att jag filma och du ramlade hon plötsligt ner.. det visade sig att natti hade gjort sönder det ena fotstödet eller vad man ska kalla det. den liksom lossnade hah! jag hade det ju på film så när jag skulle kolla på filmen kisade jag seriöst nästan på mig. jag kunde intey röra mig för att jag skrattade så mycket! jag fick liksom ont i magen ! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA! sren åkte vi till brisak och jag och natti tog lite snygga bilder i bilen hah! sen åkte vi direkt till stallet och då gjorde vi i ordning hästasrna och eftersom att natti var så seg kunde jag mocka också! jag natti och vick red hem till vickan och ställde hästarna i en liten hage med massa gräs och gick in och åt glass *MUMS*. ska nte skriva lika långt inlägg i´dag eftersom at5t det kan vara segt MEN LÄS DET OM NATTI FÖR DET ÄR SÅ JÄVLA KUL SÅ ATT JAG GARVAR PÅ MIG!!



n
är vi red längst kanalen :) så mysigt (A)


snyggast, aaaight ?

puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0