heeej

är i skolan och är fett trött och hungrig! hah åt bara lite yogurt *stavrfel*. Hanna åkte hem idag :/ det har inte hunnit gått så mpånga timmar på dagen än så jaghar inte hunnit med så mycket :P jag satta min klocka på 05.55, stängde av den i sömnen och vaknade klockan 06.40 (suck)! hade sådan sjuuk huvudvärk igårkväll/imorse.

jag och Bianca har startat en blogg tillsammans som heter mtbl.blogg.se haha! dålig upptadering där menmen.. :P
idag ska jag kanske rida ut med natti om hon vill (hon verkar lite sur på mig men det löser sig nog). Det är fan det värsta som finns, att vara osams med natti :P nu är jag iskolan så jag kan inte lägga upp några bildre men jag kanske (om jag orkar) lägger  in några när jag klommer hem :)

några bilder kan jag lägga in eftersom att jag kan kopiera från mina gamla inlägg och från hannas blogg ;)


bada med kläder på e alltid en hit.. eller ?


så var det jaa! :P


då blir det mest på hanna eftersom att det är från hennes blogg men inläggen blir med spännande om man lägger in bilder till även om dte är på min kusin istället ellr ? ;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: SARAH

ÄR DET DIN POOL???

2009-07-04 @ 23:13:19
URL: http://sarahstiiniis.blogg.se/
Postat av: Anonymous

är det din pool?? varför inte legga ut flera bilder vor dere badar med kläder?? =D

2011-06-12 @ 16:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0