hellu, mini här dåe!

hellu babus,
min dag har varit ganska seeeg..
jag vaknade klockan 13.00 och låg och kollade på
"another cinderella story" och hade det chill.
min älskade mammi fixade allt i stallet åt mig
så jag behövde inte gå dit. men nu till varför jag inte kunnat skriva i bloggen hela dagen ;)
jag har åkt och handlat massor av grejer
(bland annat till min pappa som fyller år i morgon).
jag har också varit och hälsat på min kusin Molly :)
nu kom jag hem för kanske 20 minuter sen
och stäädar till imorgon -.-' då kommer också min
kusin Hanna och ska sova hos mig !! :D

skriver kanske ett inlägg senare om jag hinner ! (A)




PUSS
                                             ,M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0